Friday, October 28, 2022

Re: יש לך תוטלדות הג"ר ראובן חיים קליין ומשפחתו?

לגבי הזוו"ר של בעל השנות חיים, אני שמעתי מר' בנציון קליין שליט"א (נין של בעל השנות חיים) שגר ברמת השרון (לפנים מפריס) שלו נולדו לו בנים מהזוו"ר, ואחרי עשר שנים בעל השנות חיים גירש אותה והתחתן עם מרים גרינבערגער וממנו נולדו לו כל בניו. אך מהקונטרס הזה של הרב שפירא נראה שרק מקצת מבניו נולדו לו מהזוו"ר, ולא כל בניו. איני יודע להכריע ביניהם, ואין לו שום מידע על הזוו"ר של בעל השנות חיים.
שאלות טובות. לגבי משפחת גרינבערגער, איני יודע כל כך הרבה פרטים אודותם, אבל אני מכיר חוקר אחר ושמו נתן רוזנשיין, המייל שלו: nrosen@total.net. מה שכן ידוע לי שאחותו של מרים גרינבערגער נקראת זיסל אקרמן, ואחד מצאצאיה הוא הרב חיים אקרמן שליט"א רב וראש ישיבה פה בביתר עילית.
איך אתה קשור למשפחת קליין? איפה את גר?
כנזכר לעיל, יש עוד מידע שאפשר למצוא באתר geni.com ואם אתה תתן לי הפטרים שלך, אני יכול להכניס אותך לאילן היוחסין הרחבי.
כל טוב,
ראובן חיים קליין
ביתר עילית

Kol Tuv,

Reuven Chaim Klein

Beitar Illit, Israel

Author of: God versus Gods Lashon HaKodesh

ORCiD LinkedIN | Google Scholar | Amazon


‪On Thu, Oct 27, 2022 at 11:15 PM ‫זלמן ליב ווייס‬‎ <weisszalmen@gmail.com> wrote:‬
יישר כח!

ידוע לכם עוד על משפחת גרינבערגער, חותנו של ר' ראובן חיים?

ומה ידוע לכם אודות זוגתו הראשונה?

On Thu, Oct 27, 2022 at 6:55 AM RC Klein <anakin9000@yahoo.com> wrote:
מצו"ב קונטרס בנושא מהרב שפירא שליט"א. יש לי עוד חומר אצלי וגם באתר geni.com. מה בדיוק אתה מחפש?
כל טוב,
ראובן חיים קליין
ביתר עילית



‪On Wed, Oct 26, 2022 at 11:59 PM ‫זלמן ליב ווייס‬‎ <weisszalmen@gmail.com> wrote:‬
יישר כח

No comments: